Pripraviť sa! Pozor! Štart!

  Pozvánka, Program
410

Běhej proto po lesích jako vlk, skákej jako gazela po planinách. Lesní běh ti zase postaví duši na nohy. A tělo? Na zlaté nožičky! Nejtěžší je začít. Nebát se únavy, výsměchu. Jen houšť a větší kapky – nejkrásnější zásada. Půl hodiny denně, stejně bys ji doma mátožně prolelkoval, provzdychal. Ráno nebo večer, v zimě či v létě, za slunce i deště. Běh je králem dne, často tím jediným pořádným, co za celý den uděláš.“ (Miloslav Nevrlý – Karpatské hry: Hra na vlčí dech a gazelí nohy)

Výzva Vlčí dych a gazelie nohy ti ponúka skvelú možnosť si poriadne zamakať, nabrať svaly a kondičku a pravidelne sledovať prebúdzajúcu sa prírodu počas príjemného behu. Šport, ktorý si vo svete získal toľkú obľubu si získa možno práve aj teba.

Opäť prinášame príležitosť na kolektívne plnenie tejto obľúbenej výzvy. Možno aj teba motivuje, keď vidíš, ako ostatní makajú a tak nechceš ostať pozadu. Na sledovanie svojich výsledkov a pokrokov môžeš využiť online tabuľku a zapisovať si všetky minúty, kilometre, aj dojmy. Zároveň sa tak môžu všetci bežci navzájom inšpirovať a spoločne dobehnúť až do „cieľa“.

Ak nie si fanúšik tabuliek a napriek tomu sa chceš zapojiť, motivovať seba a ostatných, môžeš sa pridať do aplikácie Strava. Pridať sa môžeš aj keď si vášnivý bežec a výzvu si plníš celoročne.

Začíname už čoskoro – 1. apríla 2022! Priprav si bežecké tenisky, športové oblečenie a pridaj sa k nám! Naštartujme sa spoločne, vyrazme do lesov a na lúky a načerpajme nové sily po zimnom spánku.

Ako sa pridať do kolektívneho plnenia výzvy?

  • Klikni sem a v online tabuľke si vytvor v najbližšom prázdnom stĺpci svoj bežecký profil.
  • Alebo klikni sem a pridaj sa do aplikácie.
  • Začni behať, vychutnávaj si to a inšpiruj sa ostatnými.

Prekonaj sám seba a získaj túto náročnú výzvu. Odmenou ti bude štíhla atletická postava alebo aspoň dobrý pocit.

Podmienky pre splnenie výzvy Vlčí dych a gazelie nohy
(aj na stránke skauting.sk)

  • Počas 90 dní ísť aspoň 45-krát behať von (nie v hale a ani na bežeckom páse). Môžeš behať aj v meste, ale najlepšie to je v lesoch a kopcoch.
  • Beh musí trvať minimálne 30 minút bez prestávok v bežeckom tempe, ktoré ti vyhovuje. Nezáleží na vzdialenosti, ktorú prebehneš. Nemal by si sa však prechádzať.
  • Za jeden deň sa ti ráta maximálne jeden beh. Beh nenahradzuje turistika ani iné športy.

Tabuľka na stiahnutie

Ak si počas plnenia výzvy chceš dať mierny digitálny detox, môžeš si vytlačiť tabuľku, do ktorej si môžeš jednoducho zaznačovať, ako sa ti darilo. Stiahnuť si ju môžeš TU.

Daj svojim kamarátom zdieľaním na Facebooku vedieť, že si sa do tejto výzvy pustil. Možno ich motivuješ a pridajú sa aj oni.